Eerste maand in Atlanta - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Anne Wijst - WaarBenJij.nu Eerste maand in Atlanta - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Anne Wijst - WaarBenJij.nu

Eerste maand in Atlanta

Blijf op de hoogte en volg Anne

23 Juli 2012 | Verenigde Staten, Atlanta

Nu zitten we al een maand in Atlanta en de dagelijkse sleur begint een beetje toe te nemen. Ben vanaf 16 juli al constant aan het werk, soms met dubbele dienst. En heb pas deze vrijdag weer een dag vrij.

Heb nog geen tijd gehad om op te gaan voor mijn rijbewijs en weet ook niet wanneer ik daar tijd voor ga maken. Het liefst niet op mijn vrije dag want ik heb wel iets beters te doen dan 5 uur op zo'n office te gaan zitten wachten totdat ik eindelijk aan de beurt ben.

Vrijdag zijn Daan en ik alle 2 vrij dus dat is wel leuk! We gaan naar Stone Mountain of naar White Water Park. Ligt aan het weer. En hoe ver we zoeken te rijden. want Stone Mountain is ongeveer een half uur rijden :P

Achja, ik hou jullie op de hoogte!