November - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Anne Wijst - WaarBenJij.nu November - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Anne Wijst - WaarBenJij.nu

November

Door: Anne van der Wijst

Blijf op de hoogte en volg Anne

17 November 2012 | Verenigde Staten, Atlanta

Living the life in America.

Wat vliegt de tijd hier enorm snel. We zitten al bijna op de helft van onze stage. Alles is hier al in de kerstsferen en sinterklaas is pas net aangekomen in Nederland. Ons pap en ons mam zijn alweer een week thuis en de herfst is ook alweer bekant voorbij.

Wat is een jaar op een mensenleven, helemaal niks. Dat merk je nu wel. We hebben het nu al over de terugreis. Over wat er gebeurd als de volgende stagaires komen. Hoe we alles moeten aanpakken enzo. Terwijl we gewoon nog 6 maanden moeten.

De week met ons pap en mam was geweldig. Wat een geweldig gevoel toen ik ze door die deur zag lopen op het vliegveld. Wat duurt dat lang als je weet dat ze geland zijn en ze pas een half uur later door die deur komen lopen.

Week vol leuke activiteiten. We zijn naar stone mountain geweest, World of Coca-Cola, CNN, winkelcentrums en we zijn naar Helen gereden. Een ' Duits' dropje in het noorden van Atlanta. Helemaal geweldig hoe rustig en vredig het daar is vergeleken met Marietta of Downtown Atlanta.

Ons pap en mam zijn door iedereen met open armen ontvangen. Sommige namen dat wel heel letterlijk! haha. Ze hebben het fantastisch gehad. Gelukkig. Na een week afscheid nemen was dan ook zwaar. Sta je al de hele dag op het punt om te gaan janken, en op het moment dat ze gaan ineens niet meer. Zo raar. Totdat ons pap en mam begonnen te huilen. haha. Het is hier ook zo geweldig. Dan wil je gewoon blijven.

Maar een week was goed. We hebben het super gehad en ik moet ook gewoon door met werken. Nu uitkijken naar alle andere mensen die nog gaan komen. 6 december de broer van Roan, 23 december de vriendin van Daan, in januari de ouders van Daan en dan komen ons Evi en tante Jeanne EINDELIJK in Februari. Ohja en meneer van Berkum komt nog in april ofzo. Dus nog veel om naar uit te kijken. We hoeven ons zeker niet alleen te voelen.

Voor de rest gaat het goed hier. Veel werken en natuurlijk veel geld verdienen! Stage opdrachten maken en op z'n tijd even uitrusten en bijkletsen met iedereen in Nederland.

Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat. Ik mis jullie en tot snel!! Voor je het weet zijn we weer terug.. :(

xx

• 17 November 2012 - 22:24

Harrie:

Hey Anne,

Hier spreekt echt jouw hart(je)......................:-)

• 19 November 2012 - 15:30

T Gerrie:

Hallo Anne. Fijn dat pap en mam zijn geweest. Nu is t aftellen begonnen. Ook al is t nog zo leuk. Maar t is toch leuker als je weer brabant terug bent. afscheid nemen valt altijd zwaar. Geniet met volle teugen van de rest van de tijd. Ik kijk uit naarhet volgende verslag. doei