druk, druk, druk! - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Anne Wijst - WaarBenJij.nu druk, druk, druk! - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Anne Wijst - WaarBenJij.nu

druk, druk, druk!

Blijf op de hoogte en volg Anne

04 September 2012 | Verenigde Staten, Atlanta

Oeps!! Sorry allemaal ik zie dat ik al een maand niks op deze site heb geplaatst. Voor degene die geen facebook hebben is het lastig om mij anders te volgen.

Even een update. Een paar weken geleden zijn de stagaires van 2 jaar geleden over gekomen naar Amerika. Super gezellig. Mee naar de bar geweest. Op de laatste dag gaven ze een dinner party. En natuurlijk waren wij erbij. Kei leuk feestje en super lekker eten! Op dat feest hebben we heel veel mensen ontmoet. waaronder 3 jongens die.studeren op georgia tech. Een universiteit hier. Dus we waren uitgenodigd voor een feest op campus. De beste avond tot nu toe. We gingen eerst indrinken bij iemand en daarna naar campus. Een.hele gezellige avond. Helaas wel op de vloer/stoel geslapen. Maar dat kan wel voor een nachtje. en sindsdien gaan we veel dingen met hun doen. Gisteren naar stone mountain geweest met laser en vuurwerk show. Voor de rest nog steeds veel werken. Haha l

• 07 September 2012 - 12:45

David Bruggeman:

Hoi Anne,

Leuk om je berichten te lezen. Het lijkt me erg plezierig om nu ook contact met locals, die studenten van de Georgia tech bedoel ik, te hebben.
    En het is hard werken, begrijp ik. Is het interessant / leerzaam om je stage daar in de VS te lopen?
    Gefeliciteerd nog met je rijbewijs!
    Bijna jarig.... Ga je je verjaardag nog vieren met een leuk feest?

Hartelijke groeten

David