August - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Anne Wijst - WaarBenJij.nu August - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Anne Wijst - WaarBenJij.nu

August

Blijf op de hoogte en volg Anne

02 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Atlanta

Het is alweer augustus. Bij ons 1 augustus maar bij jullie al 2 augustus. Gewoon alweer 6 weken hier in het prachtige Amerika.

Vandaag op geweest voor mijn rijbewijs. Heb hem gehaald! Helemaal blij. Alleen een kleine uitdaging, zullen we het maar noemen :P Ze kunnen mijn immigration status, of zoiets niet vinden in de computer.
Dit probleem had Daan ook toen we er voor de eerste keer daar naartoe gingen. Dus nu moet ik over 3 tot 5 werkdagen terug komen, en hopelijk hoef ik niet opnieuw op voor mijn rijbewijs.

Verder gaat het hier prima. De $$ lopen goed! Haha en het werk is leuk en daar gaat het tenslotte om.

Morgen is Roan jarig en dat gaan we hopelijk nog een keer vieren als we met z'n alle bij elkaar kunnen zijn. Wat tot nu toe nog maar 1 keer is gelukt. We hebben wel al een pre party gehad, helaas kon Daan hier niet bij zijn. We zijn met z'n 3e gezellig in een soort Turks restaurant gaan eten waar we aan de waterpijp gezeten hebben. Daarna zijn we naar 'The Forum' gereden voor het dessert.

Ja, er staat toch al echt donderdag op mijn laptop. Dat krijg je ervan als je je laptop op Nederlandse tijd laat staan. Helaas begint deze donderdag onze school weer aan ons hoofd te zeuren. Meneer van Berkum zei dat we de eerste 6 weken niks aan school hoefden te doen. Maar die 6 weken zijn dus helaas al te snel voorbij! haha.
Ben vandaag al begonnen met het bijhouden van mijn uren per week. Dus ben al eerder begonnen dan dat nodig was. Kei goed van mij!

Dus ons leventje hier gaat gewoon door. Het gaat goed met ons. We vermaken ons prima.

Je hoort snel weer van me! xx

  • 03 Augustus 2012 - 13:02

    Tj:

    Wat goed van je dat je je rijbewijs hebt.
    Jullie hebbeb het nog niet zo slecht daar, ook hier moeten wij gewoon werken.....
    Ik zie je snel weer via skype, gr tj xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Atlanta

Anne

Actief sinds 18 Juni 2012
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 12501

Voorgaande reizen:

21 Juni 2012 - 26 Mei 2013

Stage Marriott Northwest

Landen bezocht: