Birthday - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Anne Wijst - WaarBenJij.nu Birthday - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Anne Wijst - WaarBenJij.nu

Birthday

Blijf op de hoogte en volg Anne

16 September 2012 | Verenigde Staten, Atlanta

We zijn 20!!!

Gisteren was ik jarig. Natuurlijk had ik een feestje gepland. Ik begon mijn verjaardag met werken. Moest om half 6 beginnen. Dus om kwart voor 5 's ochtends mijn bed uit. Nadat ik om 12 uur wakker gezongen werd door Daan en AV. Super leuk!! Om half 2 had ik afgesproken met Evi om te Skypen. Zodat ik mijn verjaardagkado open kon maken. Een super grote doos die hier al de hele week mij aan stond te kijken! haha. Super leuke cadeau's en kaarten gekregen. Ook via de post. BEDANKT! Dus gezellig met iedereen die op feest was bij ons Eef gekletst. Heel leuk om iedereen weer een keer te zien.
Na Skype had ik eigenlijk een paar uur naar bed moeten gaan. Maar daar ben ik dan weer te eigenwijs voor!

Ben voor mijn verjaardag gaan eten bij Pappadeaux. Dit is een seafood restaurant. We komen daar aan. Dikke Dikke wachtrij. Dus ik dacht daar gaat ons diner :P We kregen zo'n piepertje in onze handen geduwd en als ie afging was er een plaatsje beschikbaar. Nou wij naar binnen om aan de bar te gaan wachten. Zien we een leuk tafeltje dat gewoon vrij is. Dus wij mochten daar gaan zitten. Dus de wachtrij ontweken. Super lekker gegeten en ook nog gratis dessert omdat ik jarig was!

Let the party begin. We hadden genoeg bier koud, likeur stond klaar dus we waren er helemaal klaar voor. Gezellig feestje gehad met lekkere zelfgemaakte taarten en hapjes, en natuurlijk veel drank! HAHA. Helaas was ik te moe om het helemaal tot het einde vol te houden. Dus ben ik maar een keer gaan slapen. Geen idee hoe laat het was :P

De volgende ochtend word ik wakker. Wat een BENDE! Er lagen 5 mensen in de woonkamer. Paar matrassen in de woonkamer gesleept, paar mensen op de bank. En een hele hoop lege flesjes, bekers en eten. Haha. Zag er uit als een geslaagd feest, en dat was het ook!

Met een paar mensen alles netjes opgeruimd en nu is alles weer normaal.

Volgend weekend ga ik op roadtrip naar FLORIDA!! :D Heb er zoveel zin in. Ben uitgenodigd door een duitse vriendin van mij om met haar en haar vriendinnen mee te gaan op een party weekend. Dus het wordt alleen maar beter hier. Binnenkort gaan we ook naar een wedstrijd van THE BRAVES. en er is nog zoveel meer wat we gaan doen.

Hou jullie op de hoogte. Bedankt voor alle leuke berichtjes, kaartjes en vanalles.

  • 17 September 2012 - 09:27

    David Bruggeman:

    Hoi Anne,

    Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Je hebt je nieuwe levensjaar feestelijk ingeluid zo te lezen!

    Hartelijke groeten uit Erp.

    David

  • 17 September 2012 - 18:27

    Anne:

    Hee David,

    Wat leuk dat je me ook volgt ;)
    Hoe gaat het daar allemaal in Erp?
    Mis al mijn gezellige collega's wel hoor!

    Groetjes Anne

  • 17 September 2012 - 23:22

    Simone:

    Annnnee! :)

    Oud zijn we nu hè? Maar jij hebt je tienerjaren zeer goed afgesloten zo te zien haha.
    Ik wilde vragen of jij een e-mailadres hebt wat je regelmatig gebruikt! Dan kunnen we
    zo wat mailen en miss xtje afspreken om te skypen! Let me know!

    xx

  • 19 September 2012 - 13:12

    Tj:

    Anne Anne toch wat ga je toch te keer daar, pas op met je drinken voordat je het weet zetten ze je uit de USA........en hoe moet het dan als Evi en ik gaan komen.
    Je lijkt wel soms erg veel op mij, maar geniet er van, dit ga je nooit meer vergeten.

    Jeg elsker deg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Atlanta

Anne

Actief sinds 18 Juni 2012
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 12498

Voorgaande reizen:

21 Juni 2012 - 26 Mei 2013

Stage Marriott Northwest

Landen bezocht: