Living the good life. - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Anne Wijst - WaarBenJij.nu Living the good life. - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Anne Wijst - WaarBenJij.nu

Living the good life.

Door: annevanderwijst

Blijf op de hoogte en volg Anne

11 Juli 2012 | Verenigde Staten, Atlanta

Ja hoor het is zo ver! Ik heb ook mijn eigen autotje :D Het is een Chrysler Concord LXI, van 2000. Ofzoiets.. Haha.

Net even langs de autogarage geweest want er zat geen airconditioning in. En dat is veel te heet met leren stoelen en gemiddeld 42 graden buiten. Dan drijf je bijna weg. Dus ze hebben het net even voor mij gemaakt voor $120,-. Dus dat viel gelukkig nog wel mee.

Verder bevalt het leven goed. Onze koelkast is sinds gisteren weer gevuld met bier dus we kunnen weer lekker een biertje drinken aan de rivier.

Die nu waarschijnlijk heel erg aan het overstromen is want het regent niet normaal hard. Lijkt ineens heel erg op Nederland. :P

Ga nu eten want ik heb net voor mezelf gekookt. Daan is weer aan het werk, dus weer een avondje 'gezellig' alleen op de bank. Maar gelukkig komen onze collega's na het werk even langs om een biertje te drinken.

Voor jullie slaap lekker en tot de volgende keer.

x

  • 11 Juli 2012 - 07:33

    Tante Gerrie:

    gdmrgn Anne. Het zelfde weer, de temperatuur is hier alleen een stuk lager. Morgen 17 graden, maar wel droog~!!! Leuk zwembad(je). Jij je eigen auto en Evi overal op de fiets naartoe. VERSCHIL MOET ER ZIJN. Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Jij aan het bier!!!!!!!!!!!!!!! het moet niet gekker worden de groeten

  • 11 Juli 2012 - 19:15

    Anne:

    Ik heet 'van der Wijst' dus dat spreekt voor zich dat ik bier drink. Normaal alleen niet zo vaak. Maar de biertjes zijn zeer lekker hier! Heb er al een paar op opa gedronken! haha.

    Ja het is wel leuk dat ik eerder mijn eigen auto heb dan Evi. Maar inderdaad, verschil moet er zijn. ;)

  • 11 Juli 2012 - 21:00

    Tante Gerrie:

    Hey Anne. Ik ben OOOOOOOOOOOOOOOk van t bier altijd al geweest. Mijn eerste ervaring met bier en sigaretten was met carnaval. Ziek geworden, schijn gezegt te hebben dat ik nooit meer zou roken, maar wist nog niet of ik dat biertje zou laten staan. Vind t nog steeds erg lekker. HOU DOE

  • 21 Juli 2012 - 20:57

    Harrie En Mien:

    Lieve Anne
    Even je verslagen bijgelezen ,je maakt het gelukkig erg goed, een eigen auto, mooi ruim apartement en leuke verhalen van jou met mooie foto´s, maar regenen kan het in Atlanta ook heel hard,dat hebben we van de week hier ook gehad. Wij gaan morgen op vacantie naar Blokzeil met onze caravan .Ben benieuwd naar jou volgende belvenissen Lieve groetjes Harrie en Mien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Atlanta

Anne

Actief sinds 18 Juni 2012
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 12502

Voorgaande reizen:

21 Juni 2012 - 26 Mei 2013

Stage Marriott Northwest

Landen bezocht: